Workshop

Faglig stolthed, service og attitude!

Den 7. august 2014 mellem kl. 14:00-18:00 holder vi åbent hus, hvor alle virksomheder har mulighed for, at møde vores nye Service Ambassadører!

Dagens program:

14:00 - 14:05 Velkommen v/ HELP@HEAD & Københavns Kommunes Jobcenter

14:05 - 14:20 Indlæg v/ Katia K. Østergaard – Adm. direktør, HORESTA

14:20 - 14:30 KAPPA modellen v/Henning Glarvig – Adm. direktør, HELP@HEAD

14:30 - 15:00 Q&A debat og spørgsmål

15:00 - 18:00 Mød Service Ambassadørerne

6 ugers intensivt kursus med de dygtigste undervisere og foredragsholdere fra branchen, har givet dem indføring i servicebranchen. Der har været fokus på følgende: Gæste/kundeservice, salg & revenue management, interkulturel forståelse, klagehåndtering og personlig kommunikation.

Som noget helt særligt har Service Ambassadørerne skabt deres unikke standarder for hvordan man sikrer, at den bedste serviceoplevelse altid er tilstede:

KAPPA modellen:

  • Kundefokus - Gennem smil, øjenkontakt og personlig hilsen, sætter vi kunden i fokus ved første møde
  • Alle er velkomne - Vi udviser altid respekt & tolerance for kundens kultur & mangfoldighed
  • Proaktivitet - Gennem ansvar, behovsafdækning og en løsningsorienteret tilgang, er vi altid 3 skridt foran
  • Produktkendskab - Gennem grundig information vedrørende virksomhedens produkter, ydelser, faciliteter og konkurrenter, yder vi altid den bedste service
  • Aktiv lyttende - Gennem empati og aktiv lytning signalerer vi, at kundens behov & ønsker er det vigtigste for os

Gennem mystery shopping undersøgelser har alle kandidater foretaget egne analyser på serviceudøvelsen på udvalgte hoteller og servicevirksomheder i København. Du kan samtidig få lejlighed til, at få uddybet værdien af Service Ambassadørernes standarder.

Din nye kollega er måske blot et håndtryk herfra!

Praktikplads, løntilskud, deltidsstilling, projektansættelse er bare nogle af mulighederne for, at ansætte disse kompetente og servicemindede kandidater.

Service Ambassador Workshop

Hotel Wakeup Copenhagen i Borgergade

Åbent hus den 7. august 2014

kl. 14:00-18:00

Der bliver rift om pladserne, så skynd dig at reservere plads til den næste workshop!

 

Undervisere, foredragsholdere

og samarbejdspartnere:

 

 

Christian Deijenberg

Underviser I SERVICE, SALG

Executive Consultant HELP@HEAD

 

Koncernhoteldirektør Vejrøgruppen

District Director, Scandic Danmark A/S

General Manager, Scandic Sydhavnen, Scandic Roskilde & Scandic Ringsted

Hotel Manager, Hotel D’Angleterre

 

 

Kaare Harry Kjerrumgaard

Underviser i REVENUE MANAGEMENT & DISTRIBUTION

 

Independent Consultant & Lecturer, KHK hospitality support

Yield Manager, Arp-Hansen Hotel Group

Rooms Division Manager, Le Meridien Hotels & Resorts

Revenue Manager, Accor Hotels

 

Søren Damstrup

Underviser i TURISME, INCOMING & MARKETING

 

Cand. Merc. (MSc) Strategic planning & international marketing

Product Development Manager - International Conference Services Denmark

EU Project manager, meetings & Events - VisitNordsjaelland

Director, Sales & Marketing, DMC & Wonderful Copenhagen

Director, VisitDenmark , UK & Ireland

 

Søren Leerskov

Underviser i INTERKULTUREL FORSTÅELSE

 

Managing Director, Scandinavian Tourist Board 1995 -2011

Ecxecutive Chairman, Biofuel AB

Master in Business Administration & Management

General Master in Japanese

 

Martin Wedersøe

Underviser i PMS systemet HotSoft 8

 

Consultant, Hoist Hospitality Group

General Manager, Comfort Hotel Exelsior

General Manager, Comfort Hotel Esplanaden

Project Manager, Choice Hotels Denmark

 

Kolja Rieffestahl

Underviser i KOMMUNIKATION

 

Owner Asisco

INLPTA certified NLP Trainer

Certified Spiral Dynamics practitioner

Bridging the gap between strategy and hands on leadership.

Design and implementation of trainings and courses for leaders and employees.

 

Anne Grethe Dong Jensen

Underviser i MARKETING

 

Int. projektchef, Moderne Storby Oplevelser, Visit Denmark

Marketing Manager, VisitDenmark, London

Trade Marketing Manager, V&S Group

Marketing Manager, Wonderful Copenhagen

 

 

Martin Kaae Glarvig

Foredragsholder om MARKETING

 

CEO at GEOMATIC A/S

Geomatic is a leading knowledge center specializing in geomarketing and business intelligence. Geomatic is dedicated to providing our customers with top-notch geoinformatics consultancy services with the aim of delivering optimal data to our customers as well as the best geostatistical analyses available on today’s market.

 

 

Cho Wong

Foredrags holder om Channel Management og GDS

 

CEO at Supranational Hotels

Founded in 1974 by five hotel companies, Supranational Hotels Ltd. has grown into one of the world’s largest hotel groups. Supranational is owned by a number of its member hotels. The hotel portfolio encompasses more than 1,200 hotels, and a growing number of private label customers. This includes over 40 well known hotel chains in more than 75 countries.

Karen Van Rijn

Foredragsholder om CSR

 

Salgs- og Marketing Direktør

Crown Plaza Copenhagen Towers

Gustav Stenbeck

Foredragsholder om CSR

 

Director of Environment & Security

Nordic Choice Hotels