Opgradér dine administrative kompetencer indenfor bl.a. Projektstyring og IT værktøjer.
Lær at bruge software programmer på tværs og stå skarpere på arbejdsmarkedet.
Få konkrete værktøjer til, at koordinere og styre projekter.
Med anvendelse af kundetypologi, lærer du hvordan man styrker sin personlige kommunikation overfor alle typer af mennesker i alle situationer - både i skrift & tale, samt online.
LEAN værktøj lærer dig, at effektivisere & optimere arbejdsgange på din kommende arbejdsplads.
MODUL 1
Office pakken (Word, Excel, Powerpoint og samarbejde på tværs af programmerne)
MODUL 3
Administration
Anvend Outlook, kalendersystemer, koordinerende salgsarbejde, Samt LEAN
MODUL 5
Mundtlig Kommunikation
Præsentationsteknik til udvalgte målgrupper, samt den konstruktive feedback
MODUL 2
Projektstyring
Administrering af processer i konkrete værktøj
MODUL 4
Skriftlig Kommunikation
Formulering af tekster til forskellige målgrupper både via mail og på "papir"
MODUL 6
Service
Kommunikation og service gennem den rette dialog både på skrift, online og i det fysiske møde
HELPAHEAD Copyright © Alle rettigheder forbeholdes